Най-старият застрахователен синдикат се стреми да тушира загубите, които регистрира в последните две години
Лондонският Lloyd’s планира да разшири сътрудничеството си с водещи северноамерикански застрахователи, след като две години регистрира загуби в размер на $3,9 млрд. Това заяви главният изпълнителен
директор Джон Нил по време на среща с ръководствата на American International Group и Chubb, на които бе обсъдена възможността за увеличение на застрахователните продажби чрез Lloyd’s.
Стратегията на един от най-старите застрахователни пазари е промяна на географската насоченост с акцент върху такива развити пазари, каквито са САЩ и Канада. Към момента над половината
застрахователен бизнес на Lloyd’s (51%) се пада на тези страни. "Разговаряме с всички големи застрахователи, за да разберем възможностите им за сътрудничество с пазара Lloyd’s", коментира още Нил
на срещата с топ мениджъри на застрахователи и брокерски компании.
Към момента Lloyd’s е в процес на преговори с автомобилни производители за по-нататъшно развитие на застраховането и презастраховането.