Целта е намаляване на разходите и увеличаване на ефективността
Лондонският Lloyd’s обяви, че пуска уеб сайт за застрахователи и брокери с цел оптимизиране на застрахователната дейност и цифровизиране на бизнес процесите. Платформата Lloyd's Bridgе е предназначена за бързо, лесно и ефективно свързване на фирми и предприемачи със застрахователите на Lloyd's. Сайтът ще работи аналогично на онлайн платформата за продажба на недвижими имоти Airbnb, което ще позволи на синдикатите Lloyd’s да намалят разходите за дистрибутиране на продуктите. "Към момента дистрибуционната верига е доста разклонена, което увеличава разходите и намалява ефективността", коментира Брус Карнеги-Браун, председател на Lloyd’s.
Пилотната програма ще бъде на разположение в Обединеното кралство, Австралия и Нова Зеландия. Достъпът ще бъде разширен до повече пазари през 2019 г.
Lloyd's се ангажира да продължи да расте чрез канала за дистрибуция на брокери, като брокерите имат достъп до платформата, ако изпълняват ролята на приобретател или действат от името на притежател на покритие.
Припомняме, че Lloyd’s предприе различни стъпки, за да увеличи ефективността след загубите от 2017 год., оценени на $2,7 млрд. "В последните години сред нашите синдикати има такива, които постоянно губят пари и ние ги съветваме да проявяват по-голяма агресивност по отношение преструктурирането на бизнеса", коментира Карнеги-Браун.
Тази година Lloyd’s реши да даде право на използване на електронно пласиране, като 80% от бизнеса ще бъде пуснат по електронен път през следващата година. Lloyd’s също така обяви създаването на нов
ускорител за иновации - Lloyd's Lab.
Преди броени дни ИНСМАРКЕТ съобщи, че
главният изпълнителен директор на Lloyd’s of London Инга Бийл има намерение да подаде оставка през 2019 г.