Lloyd's и KPMG се съсредоточават върху това как застрахователите да подкрепят организациите след неблагоприятно събитие – и като покритие на щетите, и като превенция
Lloyd's of London обяви, че изследва потенциалните предимства на решенията за застраховане на човешкия капитал след пандемията, както и бъдещите системни рискове. В отчет, публикуван в
сътрудничество с KPMG, се казва, че човешкият капитал или колективните способности и навици на сътрудниците са ключов фактор за повишаване на организационната ценност и потенциално сляпо петно за
фирмите, които не инвестират в персонал след COVID. Lloyd's и KPMG се съсредоточават върху това как застрахователите да подкрепят организациите след неблагоприятно събитие – и като покритие на
щетите, и като превенция. Те отбелязват, че пандемията влияе на глобалната работна сила, а много организации продължават да работят по модела хоум офис, затова ценността на сътрудниците при
постигането на по-висока производителност има жизнено важно значение за непрекъсването на бизнеса.
В отчета се казва още, че компаниите ще останат незащитени, ако не преразгледат отношението си към своите сътрудници, ако не инвестират в активно в повишаването на тяхната квалификация и ако не
привличат и запазват най-добрите таланти.