По степен на безумие Twizy F1 отстъпва единствено на незабравимия миниван Renault Espace, в който шантави инженери вмъкнаха заради шоуто 10-цилиндров мотор с 820 конски сили от Williams FW15C
Ако по някаква причина съвременните супермощни коли ви оставят равнодушни, вероятно ще се учудите на този мутант.
По степен на безумие Twizy F1 отстъпва единствено на незабравимия миниван Renault Espace, в който шантави инженери вмъкнаха заради шоуто 10-цилиндров мотор с 820 конски сили от Williams FW15C.
Е, градският двуместен електрокар получи аеродинамична осанка със спойлери и разни екстри, като най-лавното е модулът KERS от Lotus Е21 на Кими Райконен.
Заради 3- килограмовият модул се е наложило да се пожертва задната седалка. А но кого ли е и изпотрябвала. Затова пък KERS добавя на Twizy допълнителните 80 конски сили. Добавете към тях и стандартната мощ (или немощ) и се събират точно 97 конски сили под капака.
Не кой знае какво. Но пък си спомнете за смешната маса на табуретката. По съотношение маса към мощност Twizy е в един отбор с Megane RS 265. Вдига до 100 км. в час точно за ... 6 секунди.
Максималната скорост не е зашеметяваща. Всичко на всичко 110 км. в час. Но от личен опит в шофирането на подобни табакери (беше Трабант) ще ви кажа, че и с 80 км. в час ви се изправят косите...
А може и да е за добро – планове за серийно производство на Twizy F1 няма и няма да има...