Ребрандингът няма да струва прекалено скъпо на компанията
Ръководството на Samsung обмисля възможността да се откаже напълно от бранда Note, според анонимен източник от централата на корейската компания, на който се позовава информационна агенция ТАСС и
TechNews.bg.
Причината за подобно намерение е очевидна – репутацията на бранда Note беше унищожена на практика след фиаското с модела Galaxy Note 7. Много потребители се оплакаха от самозапалване на новия
фаблет, като инцидентите продължиха и след замяната на устройствата, в резултат на което Samsung спря производството и продажбите на модела.
Според проучване, вкл. сред потребители в Южна Корея, 50% от анкетираните се отнасят негативно към Note 7 и в подобна ситуация е логично Samsung да ликвидира бранда. Схемата на наименованията на
флагманската серия Galaxy няма да се промени, а това означава, че ребрандирането няма да струва твърде скъпо на Samsung.
Корейският производител все още не е потвърдил официално информациите, че ще прекрати завинаги производството и продажбите на Galaxy Note 7. Според анализатори, спирането на модела може да коства
на Samsung пропуснати приходи от продажби в размер на 17 милиарда долара.