"Момичетата на късмета" май не се посрещат много възторжено от критиците
Какво ли не правят компаниите и техните криейтив отдели, за да рекламират по-зрелищно новите си продукти. Тазгодишната техническа изложба на електроника IFA 2013, която се провежда в Берлин
(Германия), Sony като че ли напълно оправдава тази мисъл – компанията нае русалки, за да рекламира новите си водонепроницаеми смартфони. Момичета, облечени в костюми тип „втора кожа“, се
гмуркат в огромна чаша, пълна с вода, като едновременно с това държат в ръце технологични джаджи на компанията.
Видеорекламата, заснета от един от гостите на презентацията, вече се върти в нет-а. Въпреки старата максима, че сексът и еротиката продават всичко, като че ли не всички са във възторг от
„момичетата на късмета“ на Sony. Част от коментарите в YouTube са иронични и са от сорта: "Някои даже вземат пари за тая работа", визирайки странното чувство на рекламистите.
На рекламата не се вижда с кои точно модели са русалките. Всъщност, при вида на момичетата, това няма особено значение...