В Топ 10 обаче са класирани само три японски марки при четири за Германия
Японската Toyota е най-скъпата автомобилна марка за миналата година. На това място беше класирана от водещата консултантска агенция Brand Finance Plc ежегодния рейтинг на най-скъпите автомобилни брандове
Японската марка е оценена на 26 млрд. долара, което ес шест на сто повече, отколкото през 2012-а. Toyota е несменяем лидер в рейтинга на Brand Finance от 2007 г. насам.
В Топ 10 обаче са класирани само три японски марки при четири за Германия.
На второ място сред най-скъпите автомобилни брандове се класира Volkswagen с резултат 23,7 млрд. долара. Трети и четвърти също са германски автомобилни производители - BMW (23.2 млрд. долара) и Mercedes-Benz (20,3 млрд. долара).
Volkswagen изскача на втора позиция от четвъртото място, което заемаше в подредбата за миналата година.
