Финансовият гигант Visa обяви, че разширява партньорската мрежа на новата си електронна платежна услуга, която компанията пусна на пазара преди около месец
Платформата, наречена Visa Checkout, заменя традиционния 16 – цифров номер на картата с потребителско име и парола.
Сред новите партньори са знакови имена като Bank of America, First Data, Wells Fargo Merchant Services, както и платформи за електронни продажби като CyberSource, MarketLive и 3DCart. С това общият брой на онлайн търговците, които използват Visa Checkout, надминава 4 милиона.
Пускането на услугата на практика е втори опит на разплащателния гигант да се справи със силните позиции на PayPal при алтернативните платежни услуги. Първият дигитален портфейл на Visa, наречен V.me, беше ребрандиран и бяха направени редица промени, за да се улеснят потребителите в използването му.
Същевременно Visa е в деликатна позиция спрямо PayPal, с която са и в партньорски взаимоотношения в сферата на онлайн транзакциите. Изглежда компанията ще се опита да ги запази, като същевременно предложи на пазара и собствена услуга.