120% от първоначално платената такса автоматично ще бъде заредена в WIZZ акаунта на клиента, като сумата може бъде използвана през следващите 24 месеца за закупуване на продукти и услуги на Wizz Air. Клиентите могат да си получат и парите
Нискотарифният авиопревозвач Wizz Air обяви, че спора всичките си полети от и до Варна от утре, 25 март 2020 г., до 1 май 2020 г. Решението е мярка с цел ограничаване на разпространението на
пандемията COVID-19.
Пътниците с резервации, засегнати от отмяната на полетите, ще бъдат автоматично информирани по имейл, в случай че са направили резервациите си директно на wizzair.com или чрез мобилното приложение
на авиокомпанията. 120% от първоначално платената такса автоматично ще бъде заредена в WIZZ акаунта на клиента, като сумата може бъде използвана през следващите 24 месеца за закупуване на продукти
и услуги на Wizz Air. Пътниците могат също да изберат пълно възстановяване на парите в брой – което ще отнеме повече време, и ще бъдат информирани за необходимите стъпки, за да получат банков
превод или превод към банкова карта, в отделен имейл. В този случай клиентите ще имат право само на 100% от първоначално платената тарифа.
Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции, включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.
Wizz Air искрено се извинява за промените в резултат на спирането на полетите от и до Варна, и уверява, че безопасността и благополучието на пътниците и екипажа остават приоритет номер 1 за
авиокомпанията.