Да не предприемат резки маневри, изпреварвания или внезапно спиране
При гъста мъгла и намалена видимост шофьорите трябва да карат с по-ниска скорост, съобразена с метеорологичните условия, да спазват по-голяма дистанция и да не предприемат резки маневри, изпреварвания или внезапно спиране, съветват от АПИ. Изключително внимателното шофиране при много слаба видимост е един от сигурните начини шофьорите да избегнат верижни катастрофи, каквито стават при мъгла и слаба видимост.
Агенция "Пътна инфраструктура" прави това уточнение по повод опитите за пореден път да се хвърли вина за тежък пътен инцидент върху пътната инфраструктура и то на новоизградена отсечка,
сигнализирана с пътни знаци и маркировка по всички правила на нормативната уредба, уточняват от ведомството и призовават: "Представителите на неправителствени организации да се въздържат от
отправянето на обвинения без конкретни доказателства преди да е завършила работата на разследващите компетентни органи".
Участъкът между Кресна и Сандански от автомагистрала "Струма" има изградена техническа инфраструктура за интелигентна транспортна система. Тя ще продължи да се надгражда, тъй като е част от
цялостния проект за интелигентна транспортна система за лотове - 3.1, 3.2 и 3.3 от АМ "Струма". Системата ще има общ център за управление на трафика и той ще започне работа със завършването на лот
3.1 между Благоевград и Крупник, тъй като изграждането на центъра за управление е включено в лот 3.1 на АМ "Струма". Тъй като изграждането на лот 3.3 от Кресна до Сандански завърши предсрочно, а
лот 3.1 е в строителство АПИ предприе стъпки за изграждането на временен контролен център за управление на трафика, който ще е в сградата на Областното пътно управление в Благоевград, посочват от
АПИ. Интелигентната транспортна система включва станции за броене и управление на трафика, видео наблюдение, информационни табла, измерване на теглото на превозните средства и метеорологично
наблюдение.