Целта на кампанията е да се създадат положителни емоции и да промени представите, че застраховането е начин да се избегне най-лошото
"Алианц" стартира нова глобална имиджова кампания под мотото "Бъди готов за най-доброто". Целта на кампанията е да се създадат
положителни емоции и да промени представите, че застраховането е начин да се избегне най-лошото. Чрез реални примери от нашето ежедневие компанията подчертава как добрата подготовка е в основата за
постигане на най-доброто.
Имиджовата платформа, създаденa заедно с Wieden+Kennedy Amsterdam, бе промотирана по-рано през м. юни чрез специално видео, създадено по повод Световния ден на океана. Във видеото сключването
на застраховка се сравнява с това да се научиш да плуваш – правиш го, не за да избегнеш неприятен инцидент, а за да се насладиш на емоцията във водата. Когато си подготвен в живота, гледаш на всяко
приключение по различен начин и си уверен, че можеш да се справиш с него.
За да подкрепи допълнително основната идея, компанията създаде и три 60-секундни видеа с участието на професионален плувец, морски биолог и академик, плувец и татуист, които споделят своите спомени
и преживявания с океана и плуването. Във формат на непринудени сценарии те разказват за ползите от подготовката в различни житейски ситуации. С участието на двама спортисти, Алианц насочва
вниманието че е застрахователен партньор на Олимпийските и Параолимпийските игри за периода 2021-2028 г.
Глобалната имиджова кампания на Алианц се реализира в 63 държави, част от които е и България.