03 Януари 2025, 12:07 Днес (0) | Вчера (0)

Алианц променя представите за застраховане с нова кампания "Бъди готов за най-доброто"

27 Юни 2022 14:10 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 27 юни 2022, 14:10

Целта на кампанията е да се създадат положителни емоции и да промени представите, че застраховането е начин да се избегне най-лошото

 "Алианц" стартира нова глобална имиджова кампания под мотото "Бъди готов за най-доброто". Целта на кампанията е да се създадат положителни емоции и да промени представите, че застраховането е начин да се избегне най-лошото. Чрез реални примери от нашето ежедневие компанията подчертава как добрата подготовка е в основата за постигане на най-доброто.
Имиджовата платформа, създаденa заедно с Wieden+Kennedy Amsterdam, бе промотирана  по-рано през м. юни чрез специално видео, създадено по повод Световния ден на океана. Във видеото сключването на застраховка се сравнява с това да се научиш да плуваш – правиш го, не за да избегнеш неприятен инцидент, а за да се насладиш на емоцията във водата. Когато си подготвен в живота, гледаш на всяко приключение по различен начин и си уверен, че можеш да се справиш с него.
За да подкрепи допълнително основната идея, компанията създаде и три 60-секундни видеа с участието на професионален плувец, морски биолог и академик, плувец и татуист, които споделят своите спомени и преживявания  с океана и плуването. Във формат на непринудени сценарии те разказват за ползите от подготовката в различни житейски ситуации. С участието на двама спортисти, Алианц насочва вниманието че е застрахователен партньор на Олимпийските и Параолимпийските игри за периода 2021-2028 г.
Глобалната имиджова кампания на Алианц се реализира в 63 държави, част от които е и България.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 02 Януари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8826
GBP 2.4796 2.4887 2.3587
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив