20 Април 2024, 12:00 Днес (0) | Вчера (10)

Американска платформа за сравняване на застраховки открива нов развоен център в София

13 Май 2021 11:15 ИНСМАРКЕТ по статията работи: kalin
A+ A-
Последна редакция: 13 май 2021, 11:15

Новият офис в технологичния хъб на Източна Европа дава възможност на управляваната от българка компания да се фокусира върху иновациите

Insurify, базираната на технологии с изкуствен интелект платформа  за  сравняване  на  застрахователни  услуги, отвори  своя  първи международен развоен център в София – дигиталната столица на Източна Европа. Това  е  най-новото постижение  на  бързоразвиващата  се  компания, която  отбеляза 2.5-кратен ръст на приходите на годишна база и увеличи броя на служителите си над 3 пъти през 2020 г. Развойният  център  в  София  привлече  опитен  екип  от 15 софтуерни  инженери  и експерти  по изкуствен  интелект, специализирани  в  изграждането  на  технологии  за бързорастящи пазари. В близкото минало екипът беше част от една от най-големите мета търсачки за самолетни билети -Skyscanner, която затвори офиса си в София през 2020 г. заради  негативното  влияние на COVID-19 пандемията  върху международните пътувания. Ръководител на Insurify в София е техническият директор Константин Халачев, който до неотдавна водеше разработката на платформа за машинно обучение на търсачката Skyscanner.
"Присъединихме  се  към  екип  от  умни  и  мотивирани  хора, чийто  основен  фокус  е постоянното подобряване на продукта и на потребителското преживяване. Това върви ръка за ръка с множество технологични и аналитични предизвикателства, които ние обичаме  да  решаваме”, коментира Халачев.  "Отварянето  на  софийския  офис  е признание  за  таланта  и  уменията  на българската  технологична  общност, която получава възможност да се включи и развива професионално в глобалния контекст, където Insurify е  позиционирана. Радваме  се  да  бъдем част  от Insurify и  да въздействаме позитивно на нашите потребители, като им помагаме да защитят себе си и семействата си", допълни Халачев.
Insurify е  ръководена  от  българите  Снежина  Захария, която  е  основател  и  главен изпълнителен  директор  на  компанията,  и  Тодор  Кирязов - съосновател  и  главен продуктов директор. Захария  създава  компанията  през 2013 г., след  като  лек автомобилен  инцидент  я изправя  пред  високи  цени  и  разочароващ  опит  в пазаруването  на  автомобилни  застраховки. Захария  идентифицира  неразработена пазарна ниша и решава да създаде уебсайт за сравняване на застрахователни  продукти. До  момента платформата е помогнала на над 4 милиона потребители да спестят средства и лесно да изберат застраховката, от която имат необходимост. "Новият офис в България бележи ключов момент в растежа ни, тъй като чрез него продължаваме да подобряваме нашите продуктови линии за автомобилно, жилищно и животозастраховане”, каза  Снежина  Захария, главен  изпълнителен  директор  на
Insurify.
"Развълнувани  сме  да  привлечем  такъв  страхотен  екип, с  доказан  опит  в машинното обучение и софтуерния анализ на платформи със свръхрастеж. Екипът е висококвалифициран  и  ще  помогне  на Insurify да  подобри  разбирането  си  за поведението  на клиентите. Основен  фокус  на  професионалистите  ще  бъде мащабирането  на  машинното обучение, персонализацията  и  технологиите  за оформяне на препоръки към различните продуктови линии и канали". Новият офис на Insurify в България илюстрира набраната инерция в развитието на компанията, която продължава разширяването си в световен мащаб и през 2021 г. цели да удвои броя на служителите си в София. Insurify работи с най-големите застрахователни компании в САЩ. Отскоро компанията започна да предлага и интегрирани застрахователни услуги, като осъществи важно партньорство с Toyota. В резултат на това сътрудничество, клиентите на Toyota могат да сравняват  застрахователни  полици  за  автомобили  с  персонализирани предложения, захранени от базата данни на Insurify.
Insurify е базирана  в Кеймбридж, Масачузетс, САЩ и е  платформа  за  съпоставяне  на застраховки  за  автомобили, недвижимо  имущество  и  живот, която  помага  на потребителите да спестят време и пари. Компанията успява да продаде застраховки с покритие на стойност170 милиарда долара на над 4 милиона клиенти, с което постига 20-кратен ръст на приходите си от 2016 г. насам и печели многобройни награди на застрахователната индустрия.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 19 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8314
GBP 2.4796 2.4887 2.2841
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив