Новият офис в технологичния хъб на Източна Европа дава възможност на управляваната от българка компания да се фокусира върху иновациите
Insurify, базираната на технологии с изкуствен интелект платформа за сравняване на застрахователни услуги, отвори своя първи международен развоен център в
София – дигиталната столица на Източна Европа. Това е най-новото постижение на бързоразвиващата се компания, която отбеляза 2.5-кратен ръст на приходите на
годишна база и увеличи броя на служителите си над 3 пъти през 2020 г. Развойният център в София привлече опитен екип от 15 софтуерни инженери и
експерти по изкуствен интелект, специализирани в изграждането на технологии за бързорастящи пазари. В близкото минало екипът беше част от една от
най-големите мета търсачки за самолетни билети -Skyscanner, която затвори офиса си в София през 2020 г. заради негативното влияние на COVID-19 пандемията върху международните
пътувания. Ръководител на Insurify в София е техническият директор Константин Халачев, който до неотдавна водеше разработката на платформа за машинно обучение на търсачката Skyscanner.
"Присъединихме се към екип от умни и мотивирани хора, чийто основен фокус е постоянното подобряване на продукта и на
потребителското преживяване. Това върви ръка за ръка с множество технологични и аналитични предизвикателства, които ние обичаме да решаваме”, коментира Халачев. "Отварянето
на софийския офис е признание за таланта и уменията на българската технологична общност, която получава възможност да се включи и развива
професионално в глобалния контекст, където Insurify е позиционирана. Радваме се да бъдем част от Insurify и да въздействаме позитивно на нашите потребители, като
им помагаме да защитят себе си и семействата си", допълни Халачев.
Insurify е ръководена от българите Снежина Захария, която е основател и главен изпълнителен директор на компанията,
и Тодор Кирязов - съосновател и главен продуктов директор. Захария създава компанията през 2013 г., след като лек автомобилен
инцидент я изправя пред високи цени и разочароващ опит в пазаруването на автомобилни застраховки. Захария идентифицира
неразработена пазарна ниша и решава да създаде уебсайт за сравняване на застрахователни продукти. До момента платформата е помогнала на над 4 милиона потребители да спестят средства и
лесно да изберат застраховката, от която имат необходимост. "Новият офис в България бележи ключов момент в растежа ни, тъй като чрез него продължаваме да подобряваме нашите продуктови линии за
автомобилно, жилищно и животозастраховане”, каза Снежина Захария, главен изпълнителен директор на
Insurify.
"Развълнувани сме да привлечем такъв страхотен екип, с доказан опит в машинното обучение и софтуерния анализ на платформи със свръхрастеж.
Екипът е висококвалифициран и ще помогне на Insurify да подобри разбирането си за поведението на клиентите. Основен фокус на
професионалистите ще бъде мащабирането на машинното обучение, персонализацията и технологиите за оформяне на препоръки към различните продуктови линии и
канали". Новият офис на Insurify в България илюстрира набраната инерция в развитието на компанията, която продължава разширяването си в световен мащаб и през 2021 г. цели да удвои броя на
служителите си в София. Insurify работи с най-големите застрахователни компании в САЩ. Отскоро компанията започна да предлага и интегрирани застрахователни услуги, като осъществи важно партньорство
с Toyota. В резултат на това сътрудничество, клиентите на Toyota могат да сравняват застрахователни полици за автомобили с персонализирани предложения, захранени
от базата данни на Insurify.
Insurify е базирана в Кеймбридж, Масачузетс, САЩ и е платформа за съпоставяне на застраховки за автомобили, недвижимо имущество и живот,
която помага на потребителите да спестят време и пари. Компанията успява да продаде застраховки с покритие на стойност170 милиарда долара на над 4 милиона клиенти, с което постига
20-кратен ръст на приходите си от 2016 г. насам и печели многобройни награди на застрахователната индустрия.