28 Декември 2024, 11:41 Днес (0) | Вчера (0)

Американските застрахователи харчат милиарди за безсмислени реклами (видео)

31 Януари 2013 12:09 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 31 януари 2013, 12:27
youtube.com

През последните десет години автомобилните застрахователи се надпреварват да рекламират, като ръстът на това перо в разходите им нараства средно с около 15 процента на година, макар това не увеличава продажбите им

 

Американските застрахователи харчат милиарди за рекламни послания, от които няма никакъв ефект. Това е изводът от мащабно проучване на консултантската компания McKinsey & Co.,цитирано от агенция „Блумбърг”.

През последните десет години автомобилните застрахователи се надпреварват да рекламират, като ръстът на това перо в разходите им нараства средно с около 15 процента на година, макар това не увеличава продажбите им. През 2011 година разходите им за рекламни послания са достигнали рекордните 6 млрд. долара, а реалните им продажби се запазват на нивата от преди десет години, посочва агенцията.

Застрахователните подразделения на Berkshire Hathaway – Progressive Corp. и Geico увеличават леко пазарния си дял, рекламирайки ниските си цени, което не е много далновидно на пазар като американския, се изтъква в доклада.

Geico е лидер по разходи за реклама – с близо 1 млрд. долара за 2011 година. 

 

 

На второ място се нарежда конкурентът й State Farm Mutual Automobile Insurance Co. Най-големият автомобилен застраховател отвъд океана е похарчил за реклама 800 млн. долара, наемайки професионални спортисти.

 

 

 

В първата петица по рекламни разходи влизат още Allstate Corp., Progressive и Farmers Insurance Group. Хвърлените оттях средства за реклама не увеличават пазарното им присъствие, а по-скоро правят брендовете по-разпознаваеми.

 

 

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 27 Декември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8818
GBP 2.4796 2.4887 2.3565
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив