През последните десет години автомобилните застрахователи се надпреварват да рекламират, като ръстът на това перо в разходите им нараства средно с около 15 процента на година, макар това не увеличава продажбите им
Американските застрахователи харчат милиарди за рекламни послания, от които няма никакъв ефект. Това е изводът от мащабно проучване на консултантската компания McKinsey & Co.,цитирано от агенция „Блумбърг”.
През последните десет години автомобилните застрахователи се надпреварват да рекламират, като ръстът на това перо в разходите им нараства средно с около 15 процента на година, макар това не увеличава продажбите им. През 2011 година разходите им за рекламни послания са достигнали рекордните 7 млрд. долара, а реалните им продажби се запазват на нивата от преди десет години, посочва агенцията.
Застрахователните подразделения на Berkshire Hathaway – Progressive Corp. и Geico увеличават леко пазарния си дял, рекламирайки ниските си цени, което не е много далновидно на пазар като американския, се изтъква в доклада.
Geico заема през 2012 година първо място в списъка на застрахователите, потрошили най-много пари за реклама. Това перо в разходите на застрахователя струва 1,1 млрд. долара миналата година, съобщава специализираният портал Insure.com, позовавайки се на доклад на SNL Financial.
Съотношението на разходите за реклама спрямо съвкупният премиен приход при GEICO за 2012 година е 6,7%. Това съотношение е два пъти по-голямо, отколкото при Allstate Insurance Group, която се нарежда в рейтинга на втора позиция.
През миналата година GEICO увеличава разходите си за реклама с 12,4% спрямо 2011 г.
През 2013 г. застрахователят да увеличи разходите си за реклама с нови 14,8%.
Застрахователите – лидери по разходи за реклама за 2012 година:
Allstate Insurance Group измества миналогодишният номер две в класацията - State Farm Mutual Automobile Insurance Co., похарчвайки за рекламни послания близо 830 млн. долара.