Над 1000 служители на Софика Груп в България и Македония ще предоставят услуги на клиенти на повече от 18 езика
Американската компания за услуги TeleТech Holdings придоби българското аутсорсинг дружество Софика Груп. Нашата компания ще стане част от направлението "Customer Management Services” на TeleTech, което ще предоставя услуги за "управление на жизнения цикъл на клиентa” ("Customer Lifecycle Management” – CLM) през множество канали. Така над 1000 служители на Софика Груп в България и Македония ще предоставят услуги на клиенти на TeleТech на повече от 18 езика.
TeleТech Holdings е базирана в Колорадо американска компания за аутсорсинг услуги, която работи с водещите фирми в САЩ и света и има над 5 000 служители в глобален мащаб.
Софика Груп е най-голямата компания в България в сферата на аутсорсинга и една от водещите в Централна и Източна Европа.
Аутсорсинг услугите са разрастващ се бизнес в най-бедната страна в Европейския съюз, като инвеститорите са привлечени от евтината работна ръка и добрите езикови умения на служителите.
Броят на заетите в аутсорсинг индустрията в България нарасна с около 20 на сто до над 20 000 през миналата година.