Според КЗК в разпространяваният от МЕТРО каталог с промоционални предложения има разминаване в периода на валидност на офертите
КЗК глоби МЕТРО със 143 717 лв. заради неточна и подвеждаща информация за промоционални цени на хранителни стоки.
Според КЗК в разпространяваният от МЕТРО каталог с промоционални предложения има разминаване в периода на валидност на офертите.
На следващо място, цените на посочените като промоционални продукти не само се разминават за различните магазини, но в някои от магазините цените са и по-високи от обявените на интернет страница, раздел "Най-добра цена за деня".
На трето място, в определени магазини на МЕТРО промоционалните стоки са били в недостатъчни количества (под 5 кг. в магазин за ден), а за други е липсвала всякаква наличност. Според комисията подобни количества за промоции са крайно недостатъчни с оглед дейността на веригата - продажби на едро.
На последно място, предложените от рекламодателя цени в определени дни не са били най-ниски. От компанията са се оправдали, че техните стоки били в хубави опаковки и високо качество, което правело цената им "Най добра за деня". От КЗК са отхвърлили и това становище.