Всякаква кореспонденция се разменя по електронна поща и телефон
Българската агенция за експортно застраховане (БАЕЗ) обяви, че продължава да осигурява застрахователно покритие на своите настоящи и бъдещи клиенти в условията на наложеното извънредно
положение.
Екипът на застрахователя работи в условия на засилени мерки за сигурност, като е осигурена непрекъсваемост в процеса на сключване и администриране на застрахователните договори. Като превенция
срещу разпространение на вируса временно са преустановени срещите с клиенти, а служителите на БАЕЗ са на разположение чрез телефон или електронна поща.
Ще бъдат приемани заявки , постъпили чрез онлайн портала e-baez.bg (BAEZ.net), чрез електронна поща на единен адрес: [email protected], включително чрез факс 02/ 987 06 65;
Ще бъдат приемани заявки за нови застрахователни договори, постъпили и чрез електронна поща на някой от посочените адреси [email protected], [email protected], [email protected] или електронна поща на
акаунт мениджърите в БАЕЗ ЕАД посочени на сайта на Дружеството.
Ще продължи и приемането и обработването по обичайния ред на декларации /декларации за реализирани доставки, декларации за просрочени плащания, декларации за получени плащания/ подадени чрез онлайн
портала e-baez.bg (BAEZ.net). Декларации, постъпили по електронната поща на единен адрес [email protected] също ще бъдат приемани и обработвани.
Претенции за застрахователно обезщетение ще бъдат приемани и по електронна поща на единен адрес [email protected] .
Подписаните застрахователни договори и допълнителни споразумения в периода на извънредно положение могат да бъдат предоставяни и по електронна поща на единен адрес: [email protected] или чрез факс
02/ 987 06 65;
Всякаква кореспонденция може да бъде разменяна и по електронна поща.