27 Април 2024, 08:21 Днес (0) | Вчера (11)

БГ компания предлага мениджмънт инструменти за малки, средни фирми

24 Август 2015 16:55 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 24 август 2015, 13:58

Зад проекта стоят млади предприемачи – Николай Андонов и Павлина Дешева

Manager In Residence е името на българска компания, която предлага мениджмънт инструменти за малки, средни фирми и стартъпи с цел оптимизиране на техния организационен и работен процес. Проектът предоставя темплейти за планиране, поставяне на цели, разпределение на роли и всичко необходимо, което ви трябва като структура, за да подредите своята компания по най-добрия начин, достъпен за всички хора в компанията. Идеята е, че твърде много компании и стартъпи, след набирането на първите си хора, се сблъскват с липса на единна посока, план и цели, към които да се стреми ясно целия екип. Много инструменти предлагат отделни решения, но опитът показва, че доста от хората използват за голяма част от своята мениджмънт структура таблици, които обаче често са трудни да бъдат направени прегледни и специализирани спрямо целите на компанията. Именно това предлага и младия екип на Manager In Residence – темплейти и описанието им, където можете бързо и лесно да попълните всичко, което е важно за вашата компания като бизнес цели, маркетинг стратегия и много други. Инструментът върви заедно в пакет с уъркшоп, обясняващ как се използва и как да се попълни най-добре, заедно с персонализация на темплейтите спрямо брандинга на компанията и описания и примери, които да улеснят още повече употребата им.

Зад проекта стоят млади предприемачи – Николай Андонов и Павлина Дешева.

"Целта ни е да споделим наученото и това, което четем и развиваме постоянно и с другите предприемачи. Знаем, че много хора изпитват големи затруднения с изграждането на мениджмънта на компанията си, виждаме ги и говорим с тях всеки ден. Изграждането на стабилна структура на компанията може не само да спомогне за намирането на инвестиция за стартъпа ви, показвайки стабилно планиране, добра визия и разбиране за това как се управлява една компания, но и за изграждането на екипа и до голяма степен за намаляването на възможността от провал на компанията, чрез обща стратегия, визия и ясен процес за взимане бързо на решения, отчетност в екипа и разпределяне на ясни отговорности в компанията”, споделя Николай.

Павлина добавя: "Темплейтите са нещо страхотно. Аз лично се усещам, че постоянно правя такива за себе си и за останалите хора в организацията, защото най-хубавото, което правят те за вас е, че пестят страшно много време веднъж щом ги имате и използвате оттам нататък за много различни проекти. Освен това, предприемачи често ни молят да им ги дадем, да ги адаптираме за техния проект и да им обясним как се попълват оптимално. Оттам решихме, че най-добрия начин да оптимизираме и този процес и време за учене, е като ги изградим като удобни темплейти с обяснения за използване и кратък курс, с които да затворим кръга по бързото и лесно оптимизиране на една компания. А какво по-хубаво от това да използваш знанието на други, при това на готово. Знание, което други хора са трупали с много опит, много четене, следене на различни трендове, изисквания на компании и инвеститори, проучвания и ви ги дават на готово, за да може вие от своя страна да се фокусирате в изпълнението на целите, отговорностите, визията на компанията, които първоначално поставяте и си изяснявате посредстом нашия инструмент.”

Екипът обещава, че чрез продукта предприемачите и компаниите ще повишaт скоростта за взимане на решения и отчетността между хората в екипа си поне 3 пъти.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 26 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8244
GBP 2.4796 2.4887 2.2828
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив