08 Май 2024, 18:08 Днес (10) | Вчера (11)

Банка въвежда услуга за видео жестов превод за клиенти

01 Ноември 2018 12:00 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 1 ноември 2018, 11:44

Пилотният проект стартира в пет клона на банката в София, Пловдив, Варна и Бургас

Банка ДСК въведе услуга за видео жестов превод за клиенти с увреден слух. Проектът е реализиран съвместно с фондация "Заслушай се" и платформата "TotalK" и стартира в пет офиса на банката в страната: на ул. "Цар Калоян" № 1 r на бул. "Искърско шосе" № 7 в София; на ул. "Христо Г. Данов" № 6 в Пловдив; на бул. "Владислав Варненчик" № 53-55 във Варна и на на ул. "Васил Априлов" № 12 в Бургас.

Специализираната платформа е инсталирана на таблетни устройства, като обслужването на клиентите се осъществява посредством онлайн видео жестов превод в реално време. Връзката между служителя на банката в съответния клон и преводача е възможна чрез поставяне на слушалки към таблета. Така обслужването на хора, за които жестовият език е основна форма на комуникация, протича бързо и лесно.

За да ползват услугата, клиентите могат да посетят директно някой от петте клона и да изберат опцията "Услуги с жестов превод" от повикващата система, след което ще бъдат поканени на гише, обозначено със специален стикер. За по-голямо удобство, клиентите могат да заявят желанието си да ползват услугата предварително – чрез мобилно приложение TotalK, налично за Android, а скоро и за iOS. При получаване на подобна заявка жестовите преводачи уведомяват избраното от клиента поделение на банката и изпращат на клиента уникален код, който се въвежда на устройството на повикващата система на място в клона на банката.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 08 Май 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8166
GBP 2.4796 2.4887 2.2793
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив