Сред съветите е да не се въвежда мобилния си телефон в процеса на вход
Екипът на ПИБ изпрати до клиентите си съобщение по Вайбър с цел предотвратяване на онлайн и телефонни измами. Сред съветите при използване на електронното банкиране са:
- достъпът до My Fibank да се извършва само чрез https://my.fibank.bg;
- при използване на Google търсене за My Fibank внимателно да се преглеждат резултатите от търсенето;
- да се преустановят всички операции, в случай че адресът на My Fibank в браузъра на клиента е различен от my.fibank.bg, дори и с различия от една буква;
- да не се въвежда мобилния си телефон в процеса на вход;
- при приемане на обаждане с цел потвърждаване на превод клиентът да се увери, че въпросният превод е иницииран лично от него;
- внимателно да бъдат преглеждани всички детайли на операцията, която се потвърждава чрез сканиране на QR код;
- при най-малко съмнение или при вече предоставени данни да бъде потърсен своевременно представител на банката.
Служители на Fibank не се свързват по телефон с Вас за иницииране или възстановяване на превод, уточняват от кредитната институция.