Тази година журито имаше задача да оцени близо 100 заявки на почти двоен брой участници спрямо миналогодишното издание
За втора поредна година Пощенска банка получи голямата награда "Работодател на годината" от конкурса за Employer branding у нас, организиран от b2b Media. Отличието е за цялостната стратегия на
финансовата институция за изграждане на работодателска марка с перспектива за успешно привличане, управление и задържане на таланти. Тя включва различни дейности за управление, подобряване на
работната среда, възможности за професионално развитие и ангажиране на служителите в проекти и кампании в подкрепа на обществото и за подобряване състоянието на околната среда.
Наградите на b2b Media оценяват и отличават компаниите за техните високи постижения в областта на изграждането и утвърждаването имиджа и популярността на работодателския бранд, насърчават
иновациите в управлението на талантите и новите успешни стратегии в областта на човешките ресурси. Тази година журито имаше задача да оцени близо 100 заявки на почти двоен брой участници спрямо
миналогодишното издание, сред които компании от финансовия, телеком и IT сектор, бързооборотните стоки и консултантските услуги.