80% от компаниите вече използват или планират да внедрят чатботове към 2020 год.
застраховането през следващите няколко години. Това става ясно от отчет на британската консултантска компания Ernst & Young за интелектуалните виртуални помощници, чатботовете и техните
аналози.
EY цитира данни от проучване, според което 80% от компаниите вече използват или планират да внедрят чатботове към 2020 год. Застрахователните компании могат да използват тези цифрови
инструменти за оптимизиране работата с клиент, увеличаване на доходите и намаляране на разходите, както и за повишаване нивото на управлението на рискове.
Търсенето на правилен чатбот, който отговаря на изискванията на застрахователната компания и на предпочитанията на клиентите, предполага някои проби и грешки, коментира Джон МакКлелънд,
основател на miBroker. Компанията му вече е проверила две итерации на чатове и планира да пусне трета. "Чатботът представлява по-високо ниво на обслужване в сравнение с традиционните брокери, за
които това е много сложно, посочва той. Според разработчика, виртуалните помощници се създават не за да изключат напълно човека, а за да усилят ефективността на бизнеса. "Създаването на
бионичен брокер ще представлява още по-ефективното използване на чата" коментира още МакКлелънд.