Банката отчита и над 50% ръст при ползването на банкирането за битови плащания
Пощенска банка отчете отлични резултати при използването на продукта за онлайн банкиране e-Postbank след въвеждането на изцяло обновената му платформа през юни тази година. За период от три месеца
над 60% от потребителите с регистрация за онлайн банкиране предпочитат новата платформа и използват нея. Резултатите на банката показват засилване на интереса към използване на онлайн банкирането
пред традиционното – близо 40% от всички преводи на клиенти се нареждат през интернет банкиране.
Банката регистрира 59% увеличение на финансови транзакции на физически лица на годишна база, което показва, че все повече хора ползват е-Postbank за транзакции, а не само за следене на движението
на средствата си. Увеличението на регистрираните физически лица за онлайн банкиране на годишна база е 34%, а 27% е ръстът при новите клиенти с активирано интернет банкиране. Банката отчита и над
50% ръст при ползването на банкирането за битови плащания, които са освободени от такси до края на годината. Безплатна е и услугата имейл известяване, алармираща потребителите за влизане в
електронното банкиране от различен IP адрес, изпратен или отказан превод и др.
Клиентите на банката споделят удовлетворението си от възможностите за преводи между собствени сметки без такси и утежняващи механизми, за управление на информацията според предпочитанията си, така
че да виждат целия си финансов профил на един екран и за нареждане на преводи дори само с drag-drop функцията. Това са и най-често използваните функционалности – заплащане на комунални услуги,
захранване на кредитни карти в реално време, нареждане на преводи чрез облекчения интерфейс и др.
До края на 2012 г. ще бъде пуснат нов вход за онлайн банкиране, специално за корпоративни клиенти. Решението е провокирано от разликата в нуждите на индивидуалните и корпоративните клиенти на
банката и в тази връзка активно се разработват оптимизирани интерфейси за работа на двете групи клиенти.
В ход е и проект за подобряване на механизмите за установяване на нетипично поведение на потребителите и облекчаващ значително клиентите при работа с допълнителните мерки за сигурност. Пощенска
банка се ангажира постоянно с подобряването и развиването на сигурността във връзка с гарантиране на спокойствието и доверието от страна на клиентите си.