Зам.-министър Хаджиниколов определи представянето ни на туристическата борса като "добро"
Предлагане на България като туристическа дестинация в Германия достига етап на насищане. Това заяви в предаването на БНР- "До обед" заместник-министърът на икономиката Димитър Хаджиниколов. След фазата на насищане трябва да задържим постигнатите пазарни нива, за да се създаде основа за следващо нарастване, когато се появим с нови туристически продукти. България предлага един конкурентноспособен продукт, заяви Хаджиниколов. Има много неща, които трябва да направим за задържане на позициите, добави той. Според него представянето на България на туристическата борса в Берлин може да се прецени като добро. Опасенията на туроператорите са, че може да не бъдат завършени хотелите в строеж, за които оферти се предлагат в момента, уточни още Димитър Хаджиниколов.