25 Ноември 2024, 17:38 Днес (2) | Вчера (0)

България и Румъния ще създадат общ туристически бранд

26 Септември 2012 17:53 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 26 септември 2012, 17:57
Под лиценза на creativecommons

Дунавската стратегия, по която България и Румъния са съкоординатори в областите на туризма, културата и мултикултурния диалог, е друга възможност двете страни да популяризират туристическия отрасъл

 

Следващата година България и Румъния ще създадат общ бранд „Дунав“, което ще ни осигури възможност да предлагаме съвместно общи туристически продукти пред трети страни. Това каза заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов по време на третото представяне на България като дестинация за целогодишен отдих в румънската столица Букурещ.

През 2013 година с финансиране от Оперативна програма „Регионално развитие“ страната ни ще стартира интегрирана рекламна кампания на румънския пазар. Акцент в българското представяне бе България като дестинация за целогодишен отдих.

Досега страната ни е позната основно с летен морски и зимен планински туризъм, но определено имаме сериозен потенциал в областта на културния, еко и спа, селския, винения, голф и други специализирани форми на туризъм, подчерта Иво Маринов пред участниците във форума.

 Дунавската стратегия, по която България и Румъния са съкоординатори в областите на туризма, културата и мултикултурния диалог, е друга възможност двете страни да популяризират туристическия отрасъл.

Традиционно туризмът осигурява между 12 и 14% от брутния вътрешен продукт на България. Очаква се през тази година приходите от международен туризъм в платежния баланс на страната да надхвърлят 3 млрд. евро.

 

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 25 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8784
GBP 2.4796 2.4887 2.3506
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив