Организацията обединява компании от 23 страни, като всяка държава има право само на един член
За първи път в Източна Европа ще се проведе извънредна среща на IFA - International Freecards Alliance, обединяващ на голямите компании – издатели на безплатни картички - freecards. Равитието на
новите медии е основният акцент на международната среща на International Freecards Alliance (IFA), която ще се проведе от 22 до 26 юли в София. За пръв път страна от Източна Европа е домакин на
среща на организацията, в която членуват най-големите издатели на freecards (безплатни картички) от цял свят. България е избрана за домакин като страна, пълноправен член на Алианса, успешно
развиваща този тип медия у нас, съобщават организаторите от Fame Cards - България. Възможностите пред новите медии, регулиране на правилата за работа, етичен кодекс на организацията ще бъдат
основните теми, по които ще дискутират над 20 собственици и мениджъри на freecards фирми, членуващи в IFA. Организацията обединява компании от 23 страни, като всяка държава има право само на един
член. Всъщност freecards е единствената организарана медия в световна мрежа, уточняват от българския офис на IFA. Това е и един от най-бързо развиващия се алтернативен медиен бранд. Сътрудничестно
и координацията на международните кампании е част от конгресната програма, съобщава Борислав Велков, директор на Fame Cards. Чрез изградената международна мрежа на IFA рекламодателите могат да
проведат кампания едновременно в няколко страни, уточнява и Ралф Линхоф, основоположник и координатор на IFA. Създадената през 1999 година организация днес обслужва клиенти от 5-те континента, сред
които всички най-големи международни корпорации, а обемът на средствата й е над 35 милиона евро годишно.
Експерти от Франция, Италия, Испания, Германия, Бразилия, Великобритания и Австралия ще очертаят насоките за развитие на новите медии по време на конференцията в София. С видео-връзка в дискусиите
ще се включат представители на IFA от Китай, Аржентина, САЩ и Мексико. Месечно членовете на IFA разпространяват над 40 милиона безплатни картички в над 350 градове по целия свят, а пазарният дял на
безплатните медии непрекъснато нараства. В България само за 4 години от стъпването на пазара в България са отпечатани около 4 милиона безплатни картички с 400 различни мотива. Това е
предизвикателството на новите медии, тяхната ефективност и нова комуникационна култура на медииния пазар в България, допълва Борислав Велков. Извънредната среща на IFA се организира с
изключителното съдействие на хотел „Greenville”, благодарение на спонсора Пощенска банка АД и American Express, партньорите от Lindt, Beck’s, Absolut, Център за култура и дебат „Червената къща”.