Серия от три еднотипни плаката, попаднали в медиите, изобразяват (наистина доста карикатурно) известни лица, тържествуващи над своите противници
Американският автомобилен концерн Ford се оказа в епицентър на огромен скандал, предизвикан от изтичане в медиите в Индия на реклама на хечбека Figo (индийската версия на Ford Fiesta).
Рекламната агенция JWT India е разработила за модела кампания със слоган „Вече няма за какво да се притеснявате“, подчертаващ голямата вместимост на багажника.
Дотук добре, но художествените средства за изразяване на това преимущество са повече от съмнителни...
Серия от три еднотипни плаката, попаднали в медиите, изобразяват (наистина доста карикатурно) известни лица, тържествуващи над своите противници. Михаел Шумахер е „натръшкал“ в багажника на новото Figo Фетел, Алонсо и Хамилтън.
Силвио Берлускони – няколко провокативно облечени жени, свидетелствали срещу него по време на изслушването на делото за сексуално насилие.
Парис Хилтън пък е „овързала“ светските лъвици – сестрите Кардашиян, може би защото враждата помежду им отдавна забавлява жълтата преса.