Стойността на бранда Allianz нараства със 17% и вече е $15,2 млрд.
Allianz продължава да бъде най-стойностният застрахователен бранд в света, според класацията за най-добрите световни марки Best Global Brands 2021. За
една година марката Allianz се изкачи с пет позиции и днес заема 34 място в класацията. Стойността на бранда Allianz е нараснала с $2,2 млрд. за една година и възлиза на $15,2 млрд., което е
увеличение със 17%. Това е най-големият ръст от 2007 г., когато Allianz за първи път участва в класацията със стойност на бранда $4 млрд.
Според водещата консултантска компания Interbrand, покачването на Allianz в класацията е функция на резултатите от дейността и добрите перспективи, увеличените приходи и силата на бранда.
Interbrand отчита и влиянието на бранда Allianz върху решенията на клиентите за покупка, което се е увеличило през последната година.
"Работихме усилено за бранда и клиентското преживяване, водени от нашите принципи Shape, Care, Deliver", коментира Сердж Рафард, директор "Стратегия, маркетинг и дистрибуция" в Allianz SE.
Осемгодишното световно партньорство на Allianz с Олимпийските и Параолимпийските игри също така допринася за подчертаване на ролята на Allianz като глобален застраховател, подкрепящ спорта. От
стартирането на партньорството през януари 2021 г. харесването на марката Allianz се е увеличило значително сред хората, подкрепящи игрите.
Interbrand е пионер в концепцията за оценка на брандовете от 1988 г. Това е първата компания, чиято методология е сертифицирана по ISO 10668. От 2000 г. класирането и докладът за най-добрите
световни марки се публикуват ежегодно и е една от най-утвърдените класации.