Изплатените обезщетения все още са далече от европейските нива
Клиентите на застрахователните компании все още не са се научили да търсят правата си. С течение на годините се формира съпътстващ адвокатски бизнес, който като че ли ги научи на това. Като цяло обаче българинът все още има ниска застрахователна култура и всички участници в този пазар трява да положат усилия да обясняват ползите от застраховането.
Това обяви пред ИНСМАРКЕТ Владимир Тодоров, председател на Българската асоциация на пострадалите при катастрофи (БАЗК), по време на церемонията по връчването на годишните награди на Българската асоциация на застрахователните брокери (БАЗБ).
Тодоров похвали застрахователите с все по-европейското отношение при изплащането на обезщетенията, но подчерта, че по отношение размера на изплащените щети стоим далече от европейските нива.
Браншовата организация за трета година отличава застрахователните компании, които са показали най-добри продукти и най-коректно отношение както към посредниците, така и към
клиентите.
Наградите на БАЗК се връчват за пети пореден път, като за трета година те са съвместно с брокерските награди. Тази година носител на отличието "Най-коректен застраховател при изплащане на
застрахователни обезщетения по неимуществени щети" стана "Булстрад Виена Иншурънс Груп". В годините престижната награда е била връчвана на: Виктория" (2012), ДЗИ (2011 и 2009), Армеец (2010).
Интервю с г-н Николай Здравков можете да видите ТУК.
Блиц интервю с г-н Пламен Ялъмов можете да видите ТУК.
Блиц интервю с г-н Лазар Георгиев можете да видите
ТУК.