Роботът посреща и консултира клиенти, може да танцува, да разказва приказки и да позира за селфи
Представете си, че влизате в банка и ви посреща хуманоиден робот, който ви представя продуктите и услугите на кредитната институция. Бъдещето вече е и в България – р по име Pepper ("Пепър") направи
своя дебют във високотехнологичния офис на Банка ДСК в "Сердика център". Решението е иновативно и първо по рода си за банкова институция не само в България, но и за целия Балкански полуостров.
Софтуерът е дело на екип от Мусала Софт.
Произведеният в Япония робот говори, жестикулира и реагира на движенията на този, който стои срещу него. Взаимодействието с човека е естествено и интуитивно благодарение на изкуствения интелект на
робота, който улавя и от своя страна изразява серия човешки емоции.
Pepper вече познава добре предложенията на банката и като истински консултант в разговор с клиентите и с помощта на интегрирания в предната му част таблет, предоставя полезна информация за
условията за кредитиране, разплащания, банкови карти, парични преводи, интернет банкиране, мобилно банкиране и други.
Наред с полезната информация за банковите продукти и услуги, Pepper е способен да забавлява с танц, да разказва приказки и да позира за селфи снимки с малки и големи посетители.