Всяка минута се правят по 8 трансакции, 2 от тях са плащане на сметки
Всеки четвърти клиент на Райфайзенбанк използва банкиране през мобилното си устройство. Само за периода на пандемията (март-юли) успешните регистрации в приложението RaiMobile са средно около 7
хиляди на месец, което показва, че всеки ден нови 233 души стават клиенти на мобилното банкиране.
Сред потребителите преобладават мъжете (56%) и хората между 25 и 40 години. "Не е изненада, че по-младите хора проявяват интерес към новите технологии и предпочитат да банкират мобилно. Именно към
тази целева аудитория са насочени усилията ни да предлагаме съвременни дигитални решения за дистанционно банкиране, но забелязваме, че и все повече хора от по-високия възрастов сегмент се
възползват от тях", коментира Мариела Атанасова, директор Индивидуално банкиране в Райфайзенбанк.
Близо 330 хил. са направените трансакции през мобилното банкиране в рамките само на един месец (юни). Всяка минута клиентите на банката правят средно по 8 трансакции, като близо 2 от тях са плащане
на сметка за ток, вода, телефон и др. Повече от 20 хиляди са абонирани за една от новите функционалности – бърз превод към телефонен номер.