Според статистиката в 76 процента от първите срещи представителките на нежния пол остават разочаровани
Британската застрахователна компания Confused предложи на своите млади клиентки да си купят застраховка от неудачна първа среща.
Предложението трябва да помогне на самотните млади жени да намалят разходите си.
"Младите дами, които търсят партньор плащат с 400 паунда повече за застраховка на колата си, отколкото омъжените дами", се казва в рекламата на застрахователя.
Въпреки заигравката със задължителната автомобилна застраховка, излизането на първа среща все пак предполага известни разходи за разкрасяване.
Застрахователят посочва и статистика – в 76 процента от първите срещи представителките на нежния пол остават разочаровани.
В рамките на тази весела кампания, Confused кани всички желаещи да изпращат историята на провалените си срещи.
Идеята е да се направи списък с местата, които просто убиват всякаква романтика, който да служи като пътеводител къде не трябва да се правят свалки.
Сред събраните до този момент подобни места са пазар за домашни животни, цех за ковчези, скотобойна, ученически концерт и операционна.