Процедурата е отворена, а срокът за подаване на оферти е 13 ноември
Гаранционният фонд откри процедура за закупуване на технически, информационни и комуникационни средства по чл. 560* от Кодекса за застраховането. Процедурата включва няколко обособени, като техническите и програмни средства трябва да са неупотребявани и да не са спрени от производство. ГФ ще купи:
- 14 бр. Тест дрегери Drug Test 5000 за проверка за употреба на наркотични вещества;
- 163 мобилни принтера за служебните автомобили на МВР;
- 62 таблета;
- 193 компютърни конфигурации;
- 4 мобилни работни станции (възможност за ползване на мобилна свързаност);
- 14 броя 3G/4G модеми в съществуващите устройства Siemens Lynx;
- 2 системи за средна скорост, включващи 2 броя камери;
- 45 ламинатора за нуждите на пунктовете по регистрация;
- 36 скенера;
- 8 специализирани компютърни станции за системни администратори в ДКИС-МВР.
Гаранционният фонд указва още в процедурата следните изисквания: в приложение пътен контрол да има възможност за въвеждане на втора проба за алкохол в случаите, когато водача пожелае да бъде
тестван с доказателствен анализатор; в подсистема ПТП да се разработи справка за участници в ПТП по ЕГН или per. № с възможност за комбиниране на различните видове филтри (ОДМВР, статус, от дата до
дата. вид на ПТП. категория и др.). търсене по per. № на МПС или данни за водач; в приложение ПК да има възможност да бъде съставен АУАН в реално време за извършено нарушение за минал период; в
приложение ПК да има сигнална функция за МПС със служебно прекратена регистрация или спряно от движение, (информацията да се визуализира по подобие на генерираните справки за наличие на издирване.
ГТП. и ГО); извършване на услуга за заплащане на глоби чрез ПОС - терминал в служебните автомобили; предоставяне на данни в АИС – ПП за настъпилите ПТП в дискретен вид - всички показатели които се
попълват за всяко едно ПТП и последователно изписани в съответствие с картата за регистрация на ПТП; промяна в логиката на информацията за издирвани лица и МПС; при проверка на водачи на МПС да се
визуализира информация за валидността на СУМПС и придобитата категория.
Да за участва в процедурата, компанията трябва да е изпълнявала аналогични услуги през последните три години и да има удостоверения за добро изпълнение. Изпълнението на поръчката е в срок
един месец от сключването на договора.
Изборът на доставчици е в база данни за съответствие на техническите спецификации и най-добрата цена. Спецификациите могат да бъдат открити на сайта на ГФ.
Срокът за подаване на оферти е 13.11.2019 г.
*Член 560 от Кодекса за застраховането предвижда 5% от средствата на Гаранционния фонд за незастраховани МПС, набрани през предходната година от вноски по задължителната застраховка "Гражданска
отговорност” на автомобилистите, да се изразходват за инвестиционни разходи за техника и информационни и комуникационни технологии за подобряване състоянието на безопасността на движението по
пътищата.