Висшето образование и опитът са задължителни условия за кандидатстване
Гаранционният фонд обяви конкурс за експерти, които да обслужват информационните системи във фонда. Конкурсът е по три позиции. Всички кандидати трябва да имат висше образование и опит. За
позицията експерт "Администратор на бази от данни" се изисква кандидатите Опитът в работа с бази данни да е поне трпигодишен, както и да има опит в работа с ETL процедури по осблужване на
DWH/OLAP.
Назначеният специалист ще упражнява мониторинг и поддръжка на базите от данни, изграждани и поддържани в ИТ средата на Гаранционен фонд; ще участва в изпълнението на проекти по развитие на
информационните системи в ИТ средата на Гаранционен фонд.
За позицията експерт "Бизнес процеси и анализи" се изисква опит в описанието на бизнес процеси и в определянето на ключови индикатори за дейността. Кандидатът ще отразява промените на актуално
описаните бизнес процеси; ще участва в изпълнението на проекти по разработка на работни процеси в информационните системи в ИТ средата на Гаранционен фонд, както и в изпъленнието на проекти по
създаване на справки за контрол и анализ по ключови индикатори. Освен това той ще взема участие в изготвянето на Правила и Процедури за работа.
Изискванията за позицията експерт "Системна администрация" са за опит в поддръжка на LDAP/ Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange Server, както и опит в работата по администрация и
обслужване на заявки / Service Desk според ITIL. Кандидатът за тази позиция ще поддържа LDAP/ Microsoft Active Directory, Microsoft Exchange Server; ще работи по администрация и обслужване на
заявки; ще участва в изготвянето на Правила и Политики за работа с мрежови услуги и ресурси. Допълнителни предимства са опитът в поддръжка на приложен софтуер с общо предназначение (MS Office),
както и опитът в настройка на активно мрежово оборудване.
Кандидатите по трите позиции могат да изпращат професионални биографии на адрес [email protected], а срокът за подаване на CV е до 02.05.2017 г.