По-късно авиокомпанията се усети и поиска от клиентите си да направят списък на "най-важните неща в живота им"
Авиокомпанията Malaysia Airlines, която тази година загуби в самолетни катастрофи два самолета, организира конкурс "Моят списък от предсмъртни желания" (My Ultimate Bucket List). Участниците били помолени да разкажат за нещата, които те искат да направят преди смъртта си. За участие в акцията били поканени жителите на Австралия и Нова Зеландия, закупили билети за полети на Malaysia Airlines през 2014 година. Като награди били обещани таблети и билети за полет до Малайзия. Предвидено било да бъдат наградени 16 души, съобщи РИА Новости, позовавайки се на Telegraph.
Конкурсът взриви общественото мнение и веднага след обявяването му компанията бе залята от вълна от отрицателни коментари. Австралийските медии нарекоха акцията "най-лошата маркетингова кампания".
В резултат на недоволството от Malaysia Airlines промени името на конкурса, като поиска от клиентите си да направят списък на "най-важните неща в живота им".