Ergo, подразделение на най-големия световен презастраховател Munich Re, предприе изненадваща крачка в стремежа си да докаже, че е прозрачна компания, пусна в мрежата разходите си за секс услуги
Какво наскоро е направил вашият работодател напоследък, за да ви накара да се чувствате добре? Вероятно не толкова колкото германският застрахователен гигант Ergo.
Ergo, подразделение на най-големия световен презастраховател Munich Re, предприе изненадваща крачка в стремежа си да докаже, че е прозрачна компания.
През уикенда дружеството публикува в интернет отчет за разходите си, включително сумите, платени, за да се изпратят служители на секс парти на хотел в Ямайка.
Истината лъсна след публикацията на вътрешен одит на разходите на компанията в мрежата.
Това не е нито първият, нито е изолиран случай в който става ясно, че застрахователят харчи пари за подобни развлечения.
През 2007 г., компанията награди висшите си мениджъри със секс парти в Будапеща, а в доклада от неделя се споменава за общо 12 подобни случаи, сред които се споменава и за екскурзия до стриптийз клуб в Естония, съобщава The Inquisitr.
Главният изпълнителен директор на застрахователя Торстен Олецки коментира, че решението да се оповестят скандалните разходи е част от програмата за подобряване на прозрачността. Анализатори си задават въпроса дали изненадващият доклад ще вдигне или разруши имиджа на Ergo пред инвеститори и клиенти.
Това, че представители на компанията харчат милиони за екстравагантни пътувания не е нищо ново за корпоративния свят, но в повечето случаи тези пътувания не са в посока екзотични дестинации, гарнирани със секс услуги.
Все още е неясно как прозрачността ще се отрази на имиджа на дружеството, коментира изданието.