Асоциацията за външна политика (Foreign Policy Association) връчи своята престижна награда за корпоративно-социална отговорност на Главния изпълнителен директор на Група Generali Филип Доне. Отличието е признание за приноса на Доне към устойчивостта, която е в основата на стратегията на компанията “Партньор за цял живот 24: Двигател на растежа”.
Наградата за корпоративно-социална отговорност на организацията се връчва на компании и техните ръководители, които са ангажирани с подкрепата на общностите, в които работят. Асоциацията за външна политика е най-старият американски мозъчен тръст, като в него влизат представители, както на демократите, така и на републиканците в САЩ.
Сред носителите на наградата досега са Петер Брабек, който е бивш председател на Nestle, сър Джон Бонд, бивш председател на HSBC Holdings, Андерс Далвиг, бивш президент и Главен изпълнителен директор на IKEA, Кристалина Георгиева, управляващ директор на Международния валутен фонд и други.
След връчването на наградата Филип Доне коментира, че "тази награда е доказателство за силния ангажимент, който Generali има към изграждането на по-справедливо и устойчиво общество. Устойчивостта е залегнала в стратегията на Generali и ние вярваме, че да бъдеш отговорен не означава да предприемеш просто едно действие. Отговорността е начин на мислене, насочено към подкрепата на общностите, в които работим. Готови сме да насърчим партньорствата между публичния и частния сектор за преодоляване както на климатичните, така и на социалните предизвикателства, защото силно вярвам, че устойчивото бъдеще изисква време, отдаденост, визия и преди всичко сътрудничество”.
ДЖЕНЕРАЛИ ГРУП
Дженерали Застраховане АД е една от водещите застрахователни компании в България и е част от Generali Group.
Generali е един от най-големите доставчици на застрахователни услуги и такива, свързани с управлението на активи в световен мащаб. Създадена през 1831 г., тя присъства в 50 страни по света с общ премиен приход от 75,8 милиарда евро за 2021 г. С повече от 75 000 служители, обслужващи 67 милиона клиенти, Групата има водеща позиция в Европа и нарастващото присъствие в Азия и Латинска Америка. Стремежът на Generali е да бъде партньор за цял живот на своите клиенти като предлага иновативни и персонализирани решения, благодарение на развитата си дистрибуторска мрежа. Групата изцяло интегрира устойчивостта, като свой стратегически избор с цел да създава допълнителна стойност за всички страни и работи за изграждането на по-справедливо и устойчиво общество.