08 Май 2024, 00:32 Днес (0) | Вчера (11)

Глобиха и "Билла България" за заблуждаваща реклама

02 Януари 2014 17:20 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 2 януари 2014, 17:25

Санкцията е заради кампанията "Гаранция Clever най-ниска цена"

След "Лидл България", и "Билла България" отнесе глоба от Комисията за защита на конкуренцията. Наложената санкция е в размер на  483 077 лв.  и е отсъдена за за заблуждаваща реклама при рекламната кампания "Гаранция Clever най-ниска цена”.

Решението е постановено по образувани обединени производства - първото е по искане на Сдружение "Произведено в България-Съюз на малкия и среден бизнес”, а второто е служебно с решение на Комисията  по повод сигнал на потребител за извършени нарушения в рамките на същата рекламна кампания.

В хода на производството Сдружение "Произведено в България - Съюз на малкия и среден бизнес” оттегли искането си срещу Билла и поиска прекратяване на производството. В хода на проучването е установено, че при изпълнението на рекламната кампания "Гаранция Clever най-ниска цена” са извършени нарушения на забраната за заблуждаваща реклама и по-конкретно нарушения, които се отнасят до цената на предлаганите стоки.

КЗК приема, че рекламната кампания създава риск от въвеждане в заблуждение на потребителите, у които се създава погрешното впечатление, че закупувайки продукт Clever, винаги ще заплатят най-ниските цени за тях, спрямо сравними продукти в други конкурентни търговски вериги.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 07 Май 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8282
GBP 2.4796 2.4887 2.2865
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив