От броени дни на европейските пазари се предлага второто поколение на градския мъник "Тойота Айго"
Рекламната кампания върви под слогана Go fun yourself! (Забавлявай се!) и е съпроводена със забавни, но и нееднозначни клипове.
Най-изобретателни за момента са германските дилъри на марката, като в YouTube могат да се намерят два техни клипа, създаващи настроение и предизвикващи усмивка. Едното от рекламните филмчета обаче може да се определи и като проява на лош вкус.
В него специално пригоден автомобил "препикава" разни части от града като куче, както за да си маркира територията, така и да си отмъсти.
Дизайнът на новото "Айго" е вдъхновен от съвременната младежка мода в Япония – J-Playful, в която преобладават силните контрастни линии и форми. В резултат моделът е най-закачливият във френско-японското трио, включващо още "Ситроен" С1 и "Пежо" 107. Отвън автомобилът се отличава с хикса отпред, като неговият цвят, както и този на дифузьора, може да се сменя, чрез различни панели.
Екстериорът също подлежи на персонализиране. Дължината на "Айго" е нараснала със само 2.5 см до 3.46 метра, като въпреки запазеното междуосие от 2.34 метра е осигурено допълнително пространство в салона и е увеличен багажният обем с 29 литра до 168 л.
Новата "Тойота Айго" използва 1.0-литров 3-цилиндров бензинов двигател с мощност 69 конски сили и максимален въртящ момент 95 Нм. Той предлага ускорение до 100 км/ч за 14.2 секунди, достигане на максимална скорост от 160 км/ч, като разходът на гориво е намален от 4.4 на 4.1 л/100 км.
Освен ръчната скоростна кутия Aygo се предлага и с автоматизирана трансмисия без съединител. Стандартно автомобилът разполага с антиблокираща система на спирачките, електронно разпределение на спирачното усилие, стабилизираща програма, система за следене на налягането в гумите, система за улеснено потегляне по наклон и т.н.