Екипът на центъра ще работи и с посредници и партньори
ДЗИ и СИБАНК, като част от белгийската банково-застрахователна група КВС, откриха едновременно своите денонощни центрове за обслужване на клиенти.
Денонощният контактен център на ДЗИ обслужва клиентски запитвания и осигурява съдействие по телефона при спешни ситуации.
Главният изпълнителен директор на ДЗИ - Коста Чолаков, посочи при откриването, че идеята на контактния център е клиентът винаги да чува човешки глас, а не запис или автоматично препращане, а освен това да получава разбиране и отзивчивост, както и бързина в обслужването.
Екипът на контактния център ще осигурява съдействие и на застрахователни посредници и партньори на компанията всеки работен ден в рамките на редовното работно време.
Контактният център е част от цялостната програма за дигитализация, предприета от ДЗИ.