05 Май 2024, 00:02 Днес (1) | Вчера (0)

ДЗИ откри денонощен контактен център за клиенти

07 Юли 2014 12:57 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 7 юли 2014, 12:57

Екипът на центъра ще работи и с посредници и партньори

ДЗИ и СИБАНК, като част от белгийската банково-застрахователна група КВС, откриха едновременно своите денонощни центрове за обслужване на клиенти.

Денонощният контактен център на ДЗИ обслужва клиентски запитвания и осигурява съдействие по телефона при спешни ситуации.

Главният изпълнителен директор на ДЗИ - Коста Чолаков, посочи при откриването, че идеята на контактния център е клиентът винаги да чува човешки глас, а не запис или автоматично препращане, а освен това да получава разбиране и отзивчивост, както и бързина в обслужването.

Екипът на контактния център ще осигурява съдействие и на застрахователни посредници и партньори на компанията всеки работен ден в рамките на редовното работно време.

Контактният център е част от цялостната програма за дигитализация, предприета от ДЗИ.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 03 Май 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8282
GBP 2.4796 2.4887 2.2865
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив