Клиентите в България все още основно наблягат на офиси и на продукти и услуги
Не можем да очакваме хора, които живеят, пътуват, запознават се и си купуват всичко друго по интернет, да правят единствено банкирането по различен начин - това каза банкерът Петър Андронов в
коментар на изследване, че дори хората над 60 години масово използват интернет банкиране, предаде БНР. "Една информация от банките-флагман на скандинавското банкиране и изобщо на световното
банкиране за това какво се е случило в рамките на 5 години с електронните и ръчни разплащателни операции – през 2010-та почти всички операции се вършат ръчно, а през 2016-та разликата е 10 пъти в
полза на мобилните операции и разплащания", посочи Андронов.
Клиентите в България все още основно наблягат на офиси и на продукти и услуги, обясни Петя Димитрова, изпълнителен директор на една от най-големите банки у нас.
Далеч по-малко те наблягат на мобилното банкиране, като почти два пъти в разликата, подчерта тя. Това сочат в същността данните от проведено във въпросната банка проучване през миналия месец.
Въпреки това плащането на сметките чрез едно натискане на бутон или чрез мобилен телефон не е невъзможно да се случи и в България, тъй като все повече клиенти на банките са от т.нар. "интернет
поколение".
Където и да се намирате – във всяка точка на света, да може да се обслужвате и да избирате съответното решение, което Ви е най-важно във ситуацията, обобщи тяхната потребност Петя Димитрова.