Компанията се фокусира върху самообслужването на клиентите, онлайн продажбите и обслужването на застраховки
GENERALI отбеляза 14 години на българския застрахователен пазар на годишна онлайн среща със своите служители. Компанията заема една от водещите позиции в областта на застраховките "Злополука",
Здравно застраховане и продуктите за земеделски производители. Очакванията са въпреки пандемията oружеството да завърши 2020 г. с много добро представяне и да запази второто място на пазара по
печалба.
В настоящата ситуация приоритет на застрахователната компания е опазването на здравето на служителите и трансформацията на работните процеси, така че пандемията да не влияе на оперативната дейност
и обслужването на клиентите. В краткосрочен план, фокус на GENERALI ще са няколко ключови проекта, свързани с дигиталната трансформация на бизнеса. Сред тях е omnichannel портала My Generali, който
е насочен към самообслужване на клиентите, онлайн продажбите и обслужването на застраховки. В допълнение, компанията разработва и специално приложение за извършване на огледи, което ще бъде в помощ
на служителите от ликвидация, наред с установяването на безхартиени процеси и електронно подписване на полици.
"Ситуацията, в която се намираме, ни постави пред множество предизвикателства. Все повече хора търсят сигурност за себе си и близките си, а екипът на GENERALI е винаги насреща при избора на сигурен
партньор, в сферата на застраховането. Ние сме горди с постигнатите резултати и ще работим усилено върху бъдещите проекти, свързани с дигиталната трансформация на компанията и изцяло безхартиени
процеси на работа", каза Жанета Джамбазка, изпълнителен директор и член на Управителния съвет на Дженерали Застраховане АД.
"Горди сме, че Дженерали принадлежи към групата на международните застрахователи, опериращи и тук, в България. За нас е съществено важен фактът, че местната стратегия за развитие отразява множество
иновативни функции и инструменти, които затвърждават ангажимента на компанията и нейните мисия и ценности. Ще продължаваме да работим заедно за трансформацията на нашите бизнес модели, за да се
адаптираме към динамичните промени и да предлагаме все по-квалифицирани услуги на клиентите си", подчерта Юри Копач, изпълнителен директор и член на Управителния съвет на Дженерали Застраховане
АД.
"Дигиталната трансформация е един от основните стълбове на стратегия 2021 на група Generali, затова всички наши проекти са изключително амбициозни и имат за цел да предоставят нови и модерни
дигитални средства за продажба на застраховки, както за директните ни клиенти, така и за нашите продавачи и посредници. Основната ни цел е да направим процесите си бързи, лесни и ефективни, за да
се превърнем в Партньор за цял живот на своите клиенти ", каза Радослав Димитров, изпълнителен директор и член на Управителния съвет на "Дженерали Застраховане" АД.
Припомняме, в началото на месеца в интервю за ИНСМАРКЕТ
Данчо Данчев, председател на УС и Главен изпълнителен директор на "Дженерали Застраховане" АД, прогнозира стабилност на приходите и високо ниво на коефициент на платежоспособност.
В годината, в която Дженерали Застраховане АД отбелязва своята 14 годишнина на българския пазар, компанията стартира и дългосрочна кампания за корпоративна социална отговорност. Инициативата "The
Human Safety Net" цели да създаде мрежа от хора и бизнеси, които ще подпомогнат предоставянето на ефективни социални услуги на деца и семейства в България и ще осигурят хармонично ранно детско
развитие. У нас проектът се осъществява съвместно с Фондация "За нашите деца".