Новата мениджърска структура ще развива допълнителна култура на доброволно пенсионно осигуряване сред българите
"Българският пазар е изключително атрактивен и в момента е в динамичен период на развитие. В банковия и застрахователен бизнес има силна конкуренция, което води до необходимост за усъвършенстване
на продуктите и услугите, които се предлагат. Алианц е първата компания на българския пазар, която предложи на клиентите пълен набор от финансови услуги на едно място" – това каза Александър
Проценко, председател на Изпълнителния комитет на Алианц България Холдинг, на среща с медиите днес. Компанията развива дейност в 5 основни сегмента – общо застраховане, животозастраховане,
банкиране, пенсионно осигуряване и лизинг.
На събитието, в което взе участие и Глория Димитрова, главен директор Маркет мениджмънт на Алианц България, бе посочена нуждата да се развие допълнителна култура на доброволно пенсионно осигуряване
сред българите. Александър Проценко разказа и за приоритетите на компанията да върви към дигитализация на процесите, за да подобри клиентското преживяване и да утвърди лидерските си позиции в
страната.
Новата мениджърска структура на Алианц България дава началото на един нов етап от развитието на компанията и цели да направи продуктите и услугите още по-разбираеми и достъпни за клиентите, стана
ясно още на срещата.