22 Декември 2024, 12:22 Днес (0) | Вчера (0)

Едва 15% от британските потребители сключват полици само при един застраховател

20 Юли 2023 12:42 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 20 юли 2023, 12:40

Сред ключовите фактори, които повлияват решението за покупка респондентите посочват съотношението цена-качество и репутацията на застрахователя

Едва 15% от британските потребители използват услугите на един застраховател за всичките си полици. Това разкри изследване на Capco, глобална консултантска компания в областта на технологиите и управлението. Проучването подчертава, че това може да е проблем, но и възможност за застрахователите, тъй като нивото на лоялност остава ниско, но от друга страна клиентите явно желаят персонализирани застраховки и се готови да споделят допълнителни лични данни, както и да предпочетат застраховател, който им даде такива полици. Допитване сред 1000 пълнолетни държатели на застрахователни полици във Великобритания, показва, че младите хора (на възраст 18-34 г.) с голяма вероятност ползват услугите на един застраховател (21%) в сравнение с тези на възраст 55-65 г. (11%). Това създава благодатна почва за застрахователите за работа по установяване на дългосрочна лоялност към младежката демографска група, разширявайки своите отношения извън пределите на един продукт.
Сред ключовите фактори, които повлияват решението за покупка респондентите посочват съотношението цена-качество като най-важен фактор, като го 59% считат за първостепенен. На второ място се оказва репутацията на застрахователя – 47% от респондентите я посочват като най-важна за избора на компания. Три четвърти от  потребителите изразяват желание да получат персонализирани продукти за дългосрочните си спестявания, както и предложения за защита на здравето и доходите. Младите хора демонстрират силна склонност към индивидуално застраховане на дома, домашните животни и автомобилите в сравнение с възрастните хора. Допитването  разкрива удивителна готовност на респондентите да споделят допълнителни лични данни със застрахователите – 81% са готови да го направят. Интересно е още, че 37% от респондентите предпочитат да използват смарт устройство за дома като начин за обмен на такива данни. Само 18% обаче са готови да споделят със застрахователите свои данни в социалните мрежи.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 20 Декември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8815
GBP 2.4796 2.4887 2.3722
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив