От догодина отчети и справки се подават само по електронен път
Комисията за финансов надзор въведе нова информационна система за получаване и обработка на годишни и периодични отчет и справки, подавани от застрахователни брокери (на основание чл. 162, ал. 3 от
Кодекса за застраховането). От 1 януари 2013 г. ще се приемат отчети и справки, подадени само във формата на електронен документ, подписан с квалифициран електронен подпис, чрез портала на
интернет страницата на Комисията за финансов надзор. Информацията в базата данни на портала ще се подава след въвеждане на код за идентифициране на застрахователния брокер /приложим при формирането
имената на подаваните файлове/, потребителско име и парола за вход в системата, които всеки от регистрираните застрахователни брокери ще получи лично на посочения пощенски адрес.
Ръководство за потребителя, Заповед 332/15.10.2012г., образци на справки, както и пояснения за тяхното попълване и реда на подаването им са публикувани на интернет страницата на Комисията за
финансов надзор.