Над 250 000 транзакции са направени чрез услугата за близо една година
Електронното банкиране на Пощенска банка взе първа награда в категорията "Електронни финансови продукти" на изложението "Банки, инвестиции, пари", което се провежда от 9 до 12 февруари в
Пловдив.
Това е втората награда, която услугата печели - тя зае първото място в категорията "e-business" на Международния уеб фестивал в Албена през юни 2004 година.
"През изминалата година електронното банкиране доказа, че е полезен и търсен от клиентите продукт. За това свидетелстват над 250 000 транзакции на стойност повече от 1 млрд. лв., които бяха
извършени през него за периода от въвеждането му", коментира Вилян Илиев, началник отдел "Алтернативни канали за дистрибуция" в Пощенска банка. Клиентите на услугата са вече близо 3 000.
Електронното банкиране на Пощенска банка бе въведено през февруари 2004 година и може да се ползва както от фирми, така и от физически лица. Чрез него се извършват директни, масови и бюджетни
плащания, валутни преводи и инкасо. Електронното банкиране дава възможност на клиентите на Пощенска банка да проверяват и фиксингите на валутните курсове, да се информират за актуалното състояние
на сметките си - ДДС, разплащателни, влогови, депозитни, кредитни и др. Чрез него може още да се проследяват обороти, получени трансфери и да се извършва директен дебит. Всички операции се
извършват в реално време, 24 часа в денонощието, припомнят от кредитната институция.