"Алианц България" спечели приза заради най-голяма клиентска удовлетвореност
ЗАД Алианц България спечели приза "Автомобилен застраховател на годината" в конкурса "Автомобил на годината 2015". Компанията бе отличена зарази най-голяма клиентска удовлетвореност.
Наградата беше връчена на Пламен Ялъмов, председател на Изпълнителния комитет на Алианц България Холдинг, на тържествена церемонияпреди броени дни в хотел Балкан София.
Организатор на конкурса е Прес Авто клуб, като победителите в отделните категории се определят с гласуване на журналисти. В клуба членуват 47 автомобилни журналисти от цялата страна, а наградите се връчват за 18 пореден път.
"В ежедневната ни работа преди всичко се стараем да надхвърляме очакванията на нашите клиенти и партньори, и затова отличието е важно признание за нас. Ние ще продължим да предоставяме възможно
най-добрите продукти и услуги на клиентите си, като се вслушваме в това какво искат те и им го предоставяме по най-добрия възможен начин. Признанието ни дава увереност, че вървим в правилната
посока", коментира Ялъмов.
Това е втората поредна награда, която дружеството получава през 2014 г. През март Алианц България бе удостоен с престижното отличие на QUDAL - златен щемпел за високо качество на предлаганите
продукти и услуги. То се основава на проучване от швейцарската организация ICERTIAS, в което най-много хора са посочили Алианц като застрахователната компания, предлагаща най-високо качество на
българския пазар.
В същия конкурс бензиностанции ЕКО бяха отличени с наградата "Бензиностанции на годината за 2015 г.”