Нова българска платформа за смартфони свързва малкия бизнес с неговите клиенти
Увеличава се броят на българите, които си запазват час за фризьор през своя мобилен телефон или таблет. Това става ясно от проучване на новата българска платформа Regico, която позволява
взаимодействие на малкия бизнес с неговите клиенти през смартфона. Тя е достъпна за потребители на мобилните платформи Android и iOS от май тази година и вече са известни данните за използването й
през първото тримесечие от нейното съществуване. Предстои разработката на версия на Regico за Windows Phone. Според данните за първите три месеца, най-използвани през мобилната платформа са
фризьорските услуги, следвани от бонусите в заведения, както и масажите.
Regico е българска разработка, създадена от едноименната фирма Реджико ЕАД. Платформата обединява функциите на CRM (Customer Relationship Management) система с мобилно приложение. С него
потребителите могат да създават списък с любимите си обекти – заведения, фризьори, масажисти, фитнес центрове и др., да си поръчват техните услуги и продукти направо през телефона и да получава
различни отстъпки и бонуси. Засега платформата е достъпна само на български език и може да се използва през телефон, таблет или компютър.
В основата на Regico стоят три услуги: резервации, бонуси и поръчки. Първите две от тях вече съществуват, а третата предстои да заработи скоро.