Потребителите са готови да заплатят за застрахователен продукт повече, ако той бъде по-разбираем
Застраховането е най-сложната за разбиране услуга за гражданите на САЩ. Американците посочват този тип бизнес като най-неразбираем измежду 25 отрасъла на индустрията. Потребителите са готови да
заплатят за застрахователен продукт повече, ако той бъде прост и понятен. Това сочат резултатите от третото ежегодно проучване „Индекс на простотата при глобалните марки” на компанията Siegel+Gale.
В рамките на изследването да запитани над 1 000 потребителя, съобщава Insure.com.
Среди застрахователите най-разбираеми продукти предлага компанията GEICO. Компанията предлага застраховки посредством хумористичен персонаж на сайта си и така в сравнение с 2011 година, когато
застрахователят е класиран на 43-то място, сега той се изказва с 22 позиции нагоре до 21-ва позиция от 125.
Другият застраховател в рейтинга – Allstate – изостава с 63 позиции от „веселия” застраховател, заемайки 84-то място.
Siegel+Gale отбелязва, че като цяло хората са готови са си доплатят над досега даваните $5,4 млрд. за по-разбираеми застрахователни продукти. Компанията достига до извода, че колкото по-голям
и сложен е самият застраховател, толкова по-вероятно е и услужите му да са сложни за разбиране.