Средствата се насочват към деца и младежи със специфични образователни потребности или нисък социален статус
Алианц България стартира нова социална инициатива в подкрепа на фонд "Добротворчество" на Българския Червен кръст. Компанията се ангажира да дарява по 1 лев на БЧК за всяка попълнена анкета за
удовлетвореност от клиентите. Средствата се насочват към фонд "Добротворчество" за насърчаване и развитие на творческите способности на деца и младежи със специфични образователни потребности или
нисък социален статус.
Под мотото #ПомагамеЗаедно Алианц България призовава своите клиенти да предоставят обратна връзка за обслужването, което са получили, а за усилието им компанията ще отделя средства за фонд
"Добротворчество". "Обратната връзка от клиентите е изключително важна за нас, тъй като ни помага да подобряваме качеството на услугите, които предлагаме. Вярваме, че с тази инициатива ще приобщим
клиентите на Алианц към нашите корпоративни ценности и заедно ще подпомогнем нуждаещите се", се казва в съобщение от застрахователя.